Acest website utilizează cookies pentru a ne asigura că aveti parte de o experienţă minunată pe website-ul nostru.
Prin navigarea website-ului nostru, sunteţi de acord să acceptaţi cookies. Click aici pentru mai multe detalii

Weber Saint-Gobain - Official website of the company

Marca Saint-Gobain se reinventează

Semnificaţia noii sigle a liderului în domeniul habitatului durabil

În cadrul Adunării Generale Anuale din Franţa din data de 2 iunie 2016, Saint-Gobain a dezvăluit noua sa identitate vizuală. La prima vedere, sigla reprezinta o nouă interpretare a “podului” din logo-ul anterior, simbol care a reprezentat Grupul timp de peste 40 de ani. Saint-Gobain este renumit pentru faptul că a ştiut tot timpul să se reînnoiască, rămânând, în acelaşi timp, conectat la valorile sale iniţiale. Noul vizual susţine motto-ul companiei, ilustrând  orizontul vibrant prin care Grupul îşi pune amprenta asupra locurilor în care trăim. Culorile calde şi luminoase redau conexiunea emoţională cu clienţii şi consumatorii. Nuanţele luminoase exprimă valorile Grupului: verde pentru mediul înconjurător, albastru pentru inovaţie şi roşu pentru energie. Identitatea vizuală reflectă poziţia de lider în domeniul construcţiilor, având la bază promisiunea de a proiecta, fabrica şi distribui materiale care îmbunătăţesc bunăstarea societăţii.

“La Saint-Gobain, materialele şi soluţiile sunt concepute pentru a ajuta la creşterea gradului de confort al oamenilor, indiferent unde aceştia trăiesc, muncesc sau călătoresc. În plus, este necesar să facem acest lucru într-un mod durabil, ajutând la protejarea planetei pentru generaţiile viitoare”, menţioneaza Constantin Hariton, Delegat General Adjunct al Grupului Saint-Gobain din România. Schimbarea siglei subliniază angajamentul Grupului pentru a crea o legătură strânsă cu publicul larg, deoarece consumatorii joacă un rol tot mai important în specificarea produselor care sunt utilizate în proiectele lor. 
Astfel, Saint-Gobain doreşte să explice modul în care materialele şi soluţiile sale contribuie la viaţa de zi cu zi, prin valorile mărcii: expertiza în materiale de ultimă generaţie, o cultură a inovaţiei, o inţelegere profundă a nevoilor clienţilor şi o abordare bazată pe încredere şi responsabilitate. Mărcile puternice demonstrează valoarea pe care o aduc oamenilor, dar şi rolul pe care îl joacă în viaţa de zi cu zi.