Acest website utilizează cookies pentru a ne asigura că aveti parte de o experienţă minunată pe website-ul nostru.
Prin navigarea website-ului nostru, sunteţi de acord să acceptaţi cookies. Click aici pentru mai multe detalii

Weber Saint-Gobain - Official website of the company

Noul ambalaj Weber

Ne-am gândit să-ţi oferim ceva cu totul şi cu totul altfel...

Din dorința de a uşura procesul decizional atunci când clienţii noştri au de facut o achiziţie a materialelor de construcție am decis să creăm un ambalaj cu totul special, care să vină în întâmpinarea nevoilor acestora. 

Pe lângă rolul pur funcţional, ambalajele produselor Weber reprezintă unul din principalele elemente de comunicare cu clienţii noştri, indiferent că aceştia sunt distribuitori, constructori, meseriaşi sau clienţi finali. Scopul ambalajului trece astfel dincolo de simpla funcționalitate de păstrare a produsului și oferă clienților exact informațiile de care au nevoie.

Prin noua identitate vizuală a ambalajelor ne propunem:

- îmbunătăţirea experienţei pe care o au clienţii noştri cu produsele Weber

- simplificarea procesului de decizie privind soluţia potrivită printr-o comunicare clară şi eficientă 

- evidenţierea avantajelor competitive şi a beneficiilor oferite de produsele noastre

- diferenţierea produselor noastre, astfel încât acestea să fie cât mai uşor de recunoscut la raft. 

Aşadar, ambalajul nu mai este doar o simplă unealtă tehnică sau grafică, ci implică o abordare de marketing riguroasă, care ne ajută să ne punem în situația clientului și să îi venim în sprijin atunci când are nevoie.

Dorim să comunicăm dincolo de produs și să aducem funcții noi care oferă valoare adăugată clienților.

Noile ambalaje Weber au fost create pentru tine, sunt ușor de recunoscut și se diferențiază față de ambalajele prezente în piață.

Numele şi denumirea produsului sunt poziţionate central, astfel încât să fie cât mai uşor de ales produsul potrivit pentru fiecare situaţie. 

Principalele avantaje şi beneficii ale produselor noastre sunt prezentate acum atât sub formă de text, cât şi sub formă de pictograme astfel încât clienţii pot găsi informaţia de care au nevoie cât mai uşor şi rapid.